obrazek_gora
obrazek_dol
Specjalnie dla Was, przygotowaliśmy spis wszystkich najważniejszych informacji dotyczących polskiego bonu turystycznego oraz jego realizacji w naszym obiekcie.

    Czy nasz obiekt realizuje bony turystyczne?

Tak, Novobilski jest zarejestrowany na platformie Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), co oznacza, że można opłacić bonem swój pobyt.

    Jaki jest czas na realizację bonu?

Bonem można płacić wielokrotnie, za pobyty i imprezy turystyczne od 1 sierpnia 2020 roku i można go wykorzystać do końca 31 marca 2022 r. Płatność bonem musi zostać zrealizowana do 31.03.2022, natomiast sam pobyt może nastąpić później.

    Jak można uzyskać bon?

Bon turystyczny dostępny jest na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Jeżeli posiadasz profil zaufany możesz zarejestrować się bez wychodzenia z domu. Jeżeli go nie posiadasz, utwórz profil w bankowości elektronicznej swojego banku (również bez wychodzenia z domu).

    Jak wygląda bon i jak wygląda jego realizacja?

Bon to ciąg 16-stu znaków, który otrzymasz za pomocą wiadomości tekstowej na wskazany przez Ciebie numer telefonu lub adres poczty elektronicznej. Rozliczając się za pobyt podajesz ciąg znaków Twojego bonu oraz kod obsługi płatności, które Recepcjonista wpisuje w specjalną aplikację i pobiera odpowiednią kwotę z wartości Twojego bonu. Otrzymujesz smsem kod do potwierdzenia płatności.

    Jak zrealizować bon w przypadku rezerwacji u pośrednika?

Nasz obiekt realizuje bony za rezerwacje dokonane bezpośrednio. W przypadku zakupu pobytu na portalach typu Booking lub Groupon, podmiotem obsługującym jego realizację jest wybrany pośrednik.